Toukokuun 15.5 mennessä uusien jäsenten kesken arvotaan Tasapainotyyny.

Liikettä niveliin -kamppanja  ti. 2.4-30.4.2024
Reumaliitto haastaa jäsenyhdistyksensä mukaan Liikettä niveliin kamppanja.Kamppanja kannustaa liikkumaan itselle mielekkäällä tavalla ja näkemään arjen pienemmätkin liikkumishetket HYVINVOINTIA EDISTÄVÄNÄ. Hyötyliikunta ja kaikki muu liikunta lasketaan liikunnaksi.                                                                                                                                                                                                                                                        Tänä vuonna kamppanja kannustaa kokeilemaan itselle uutta lajia tai tapaa liikkua!  Halutessasi voit kirjata ylös kaikki liikkumiset kuukauden ajalta.                           Kamppanjaan osallistuneiden yhdistysten kesken arvotaan yksi max 200 euron palkinto, jolla tuetaan yhdistystä liikuntatoiminnassa /  liikuntatapahtuman toteuttamisessa.           Lisätietoa antaa Eija                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   HUOMIO  JÄSENET

Reumayhdistyksen jäsenillemme omat vihreät T-paidat  ja siihen tulee Reuman logo ja textinä KESKI-KARJALAN  REUMA JA TULES RY. Kuka haluaa itselleen oman paidan, niin käy antamassa kokosi ja tilaus suoraan BELLABITILLE HUHTIKUUN 15 päivään mennessä. Paidan hinta 15e  ja omavastuu on 10e. Yhdistys maksaa 5e.  Muistakaa sanoa, että on Reumayhdistyksen tilaus ja vain jäsenillemme.

KESÄKAUDEN AVAJAISET !!!

Hyvät Reumayhdistyksen jäsenet, kesäkauden avaus pidetään Puhoksen navetalla lauantaina 8.6 2024 klo 12.30 alkaen.
Vieraaksemme saapuu Outokummun, Polvijärven ja Joensuun Reumayhdistykset. Vieraat käyvät aamupäivästä tutustumassa Kiteen Näyttelykeskukseen ja Marimekon myymälään.

Saapuvat Puhokseen noin klo 13.00. Puhoksessa on ensin ruokailu (lihakeitto ja allergiat huomioiden, niin heille kasvissosekeitto)

Ruoka + munkkikahvit yht. 15e maksetaan paikanpäällä ( vain käteinen käy )

Ohjelma tarkentuu myöhemmin. Ennakkoilmoitukset ja ruokavalio 10.5 mennessä  Eijalle.

Tulossa     TEATTERIA!!!!                                                                                                                                                                                                                                                                    SUNNUNTAI 9.6. 2024  Lähtö KITEEN ABC KLO 10.00                                                    Esitys alkaa klo 14

KERMANKOSKEN KESÄTEATTERISSA kesäkuussa jättimenestyksen saanut esitys Satumaan kuningas  REIJO TAIPALE  Musiikkinäytelmä.

Rooleissa esiintyy: KARI HIRVONEN, MARITA TAAVITSAINEN & EIKKA ERONEN. Mukana myös KULTAISEN HARMONIKAN MESTARI JANI HELENIUS.                         Hinta 70 e ( sisältää lipun, kyydin, ruuan ja väliaikakahvin leivoksen kera )                                                                                                                                                             Huomio: Kyyti maksetaan matkan aikana, joten varaathan  sopivan rahan.

Eija ottaa ilmoittautumisia.     Eija puh. 050 320 7557

HYVÄT REUMA JA TULES YHDISTYKSEMME JÄSENET.

Voisitteko ystävällisesti käydä laittamassa ja täydentämässä KILTAREKISTERIIN  omat tietonne ja SÄHKÖPOSTIOSOITTEENNE ja ilmoittaa Arjalle siksi,että jäsenmaksukirjeen saa laittaa sähköpostissa teille. Laittakaa puuttuvat tiedot esim. syntymäaika, ei loppuosaa.                                                             Arjan puh.050 054 0779

REUMALIITTO.fi

Sivuilla tietoa kuntoutuksista , miten sinne haetaan ja miten käytännön asiat järjestyvät...  Myös Reumalehdestä voit lukea niistä.

FIBROMYALGIASTA löydät lisätietoja netistä; FIBROMYALKIAPOLKU.                                                                                                                                                                                        KORTTELITUVAN KUNTOSALI auki reuman ryhmälle torstaisin klo 16-17 (hygieeni-asia  käytössä)

TERVEYSKESKUKSEN kuntosali on käytössämme huhtikuun loppuun 2024 tiistaisin klo 16.00 - 17.30  Kuntosalilla pitää olla aina vähintään kaksi ja sieltä poistuttava  kaikkien kerralla vuodeosaston kautta, ennenkuin pääovi on korjattu.  Liukuovi aukeaa, kun vedät  siitä oikeanpuoleisesta liukuovesta auki. ILMOITAMME HETI KUN OVI ON KORJATTU!      KUNTOSALIN OHJEET ON UUSITTU 30.1.2024  JA NE ON LUVETTAVISSA KANSIOSSA nimilistan kanssa samassa.

HUOM !!!!  Kuntosaliin ei saa mennä ennen klo 16.00. POISLÄHTÖ viimeistään klo 17.30 OVI SULKEUTUU klo 18.00 ja sitä EI VOI ENÄÄ AVATA !!

Koronaa on jälleen Kiteellä ja toiminta pitää olla sen mukaisesti eli varovaisuutta hygieniaa noudattamalla voimme käydä kuntosalilla turvallisesti. (käsidesiä käytetään ja pyyhitään laitteet ennen ja jälkeen käytön)                                                                                                                                                                                                                                                                      Eijalta voi kysellä lisätietoja puh. 050 320 7557

KUVIA MENNEISTÄ TAPAHTUMISTA

Unelmien liikuntapäivä 10.5.2023. Liikuntapäivän vetäjänä toimi Kiteen Pallon Sami "eko" Partanen sekä Kiteen kaupungilta Tiia-Riina Lintumäki-Karhapää.
Outokummun reumayhdistyksen 70-vuotisjuhlat